|
Opgradering af ~10år gammel receiver |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Uanset hvad man køber i dag, er det vel forældet om 2 år? Klaus |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Ja, men angående HDMI 2.0/HDCP 2.2 så er det noget vi allerede ved er lige på trapperne. Mon ikke hele striben af receivere, der kommer i foråret netop har dette ombord.
Jeg nævner det kun, fordi OP nævnte, at den ikke skulle være alt for forældet indenfor de næste par år. Han har så selv udtalt siden, at 4k ikke var en del af prioriteterne, så det er helt lige meget i dette tilfælde. Men jeg synes da bare at det er en vigtig oplysning, inden man køber nyt. Og er man så ligeglad, jamen så er den Marantz du anbefalede, derimod en rigtig lækker receiver. Og til en rigtig god pris.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19569 |
|
Enig, enig. Hvad er det for øvrigt noget skrammel din browser sender med? Klaus Redigeret af KlausDM - 11-Oktober-2014 kl. 20:54 |
||
![]() |
||
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
|
Tillykke med den nye, hvordan spiller den så i forhold til din denon? ;)
|
||
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4116 |
|
Så vidt jeg har læst, så har Onkyo 737 & 838 HDCP 2.2. Så det an fås.
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Jeg tror nu nok, at nogle enkelte receivere har fået det. Det var mere det, at der ikke findes afspillere endnu, som KlausDM spurgte mig til.
KlausDM - Jeg ved ikke hvorfor den gør sådan når du citerer mig? Der er ikke noget i mit oprindelige indlæg, kun i dit citat (i hvert fald på min computer). Jeg bruger Chrome. |
||
![]() |
||
|
Det er der kun, når jeg citerer dig, nogen gange ikke ret meget, andre gange ret voldsomt (som denne gang). Et "defekt" plugin i din browser måske? Klaus |
||
![]() |
||
|
Eneste plugin, der skulle påvirke recordere er ****, men har da svært ved at forestille mig, at den skulle volde problemer med det.
Ja, der skulle så stå A-D-B-L-O-C-K, men det er åbenbart et fy-ord?!? :) Redigeret af Nagash - 12-Oktober-2014 kl. 00:01 |
||
![]() |
||
|
Den "unævnelige" samt smartvideo plugin til chrome er uvenner. Så meget at de forpester os andre.....
Klaus (Med den unævnelige på sin pc, men med recordere.dk på undtagelseslisten) Redigeret af KlausDM - 12-Oktober-2014 kl. 00:44 |
||
![]() |
||
|
Synes ikke lige, jeg har installeret et smartvideo plugin?
|
||
![]() |
||
K_J ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-August-2014 Status: Offline Point: 148 |
|
Hvor stor betydning har forskellene på 5009 og 7008 hvis man ikke har behov for 9.2.
5009 MultEQ XT 7008 MultEQ XT32 (PRO) 5009 har bluetooth det har 7008 ikke 5009 har AIFF 192/24, det har 7008 ikke Der er lidt forskelle på ind/udgange af div muligheder, men hvor mange fylder reelt dem ud. 7008 har lidt mere power, men med mindre man har virkelig kræende højttalere eller en kæmpe stue, vil man så høre forskellen? 5009 har wifi det har 7008.
Hvis man ikke har brug for 9,2 er det så ikke lige før at 5009 er bedre ? Redigeret af K_J - 12-Oktober-2014 kl. 09:35 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |