recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opgradering af ~10år gammel receiver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opgradering af ~10år gammel receiver

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2014 kl. 18:55
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Ikke nogle jeg kender til. Men manden spørger til en, der ikke bliver forældet indenfor de næste par år. Og der kommer jo nok nogle afspillere indenfor en rimelig tid.
Så at der ikke er nogle nu, er vel lige meget.

Uanset hvad man køber i dag, er det vel forældet om 2 år?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2014 kl. 19:57
Ja, men angående HDMI 2.0/HDCP 2.2 så er det noget vi allerede ved er lige på trapperne. Mon ikke hele striben af receivere, der kommer i foråret netop har dette ombord.
Jeg nævner det kun, fordi OP nævnte, at den ikke skulle være alt for forældet indenfor de næste par år. Han har så selv udtalt siden, at 4k ikke var en del af prioriteterne, så det er helt lige meget i dette tilfælde. Men jeg synes da bare at det er en vigtig oplysning, inden man køber nyt. 

Og er man så ligeglad, jamen så er den Marantz du anbefalede, derimod en rigtig lækker receiver. Og til en rigtig god pris.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2014 kl. 20:47

Men jeg synes da bare at det er en vigtig oplysning, inden man køber nyt. <mytubeelement id="myTubeRelayElementToTab" ="relayPrefs" =""loadBundle":true"></mytubeelement>

[

Enig, enig.
Hvad er det for øvrigt noget skrammel din browser sender med?

Klaus

Redigeret af KlausDM - 11-Oktober-2014 kl. 20:54
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2014 kl. 21:43
Tillykke med den nye, hvordan spiller den så i forhold til din denon? ;)
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 4116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2014 kl. 22:19
Så vidt jeg har læst, så har Onkyo 737 & 838 HDCP 2.2. Så det an fås.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2014 kl. 22:23
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Jeg tror nu nok, at nogle enkelte receivere har fået det. Det var mere det, at der ikke findes afspillere endnu, som KlausDM spurgte mig til.

KlausDM - Jeg ved ikke hvorfor den gør sådan når du citerer mig? Der er ikke noget i mit oprindelige indlæg, kun i dit citat (i hvert fald på min computer). Jeg bruger Chrome.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2014 kl. 22:59

Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

<mytubeelement id="myTubeRelayElementToPage" ="preferencesUpdated" =""bundle":"label_delimitor":":","percentage":"%","smart_buffer":"Smart Buffer","start_playing_when_buffered":"Start playing when buffered","":"","desktop_notification":"Desktop Notification","continuation_on_next_line":"-","loop":"Loop","only_notify":"Only Notify","estimated_time":"Estimated Time","global_preferences":"Global Preferences","no_notification_suped_on_your_browser":"No notification style suped on your browser version","video_buffered":"Video Buffered","buffered":"Buffered","hyphen":"-","buffered_message":"The video has been buffered as requested and is ready to play.","not_suped":"Not Suped","on":"On","off":"Off","click_to_enable_for__site":"Click to enable for site","desktop_notification_denied":"You have denied permission for desktop notification for site","notification_status_delimitor":";","error":"Error","****_interferance_message":"**** or similar extension is known to interfere with SmartVideo. Please add   to **** whitelist.","calculating":"Calculating","waiting":"Waiting","will_start_buffering_when_initialized":"Will start buffering when initialized","will_start_playing_when_initialized":"Will start playing when initialized","completed":"Completed","buffering_stalled":"Buffering is stalled. Will stop.","stopped":"Stopped","hr":"Hr","min":"Min","sec":"Sec","any_moment":"Any Moment","popup_donate_to":"Donate to","extension_id":"lnkdbjbjpnpjeciipoaflmpcddinpjjp","prefs":"desktopNotification":true,"Notification":true,"logLevel":0,"allowPromotion":false,"enable":true,"loop":false,"hidePopup":true,"autoPlay":false,"autoBuffer":false,"autoPlayOnBuffer":false,"autoPlayOnBufferPercentage":42,"autoPlayOnSmartBuffer":true,"quality":"hd720","fshd":true,"onlyNotification":false,"enableFullScreen":true,"saveBandwidth":true,"hideAnnotations":true,"turnOffPagedBuffering":false"></mytubeelement><mytubeelement id="myTubeRelayElementToTab" ="relayPrefs" =""loadBundle":true"></mytubeelement>
Jeg tror nu nok, at nogle enkelte receivere har fået det. Det var mere det, at der ikke findes afspillere endnu, som KlausDM spurgte mig til.

KlausDM - Jeg ved ikke hvorfor den gør sådan når du citerer mig? Der er ikke noget i mit oprindelige indlæg, kun i dit citat (i hvert fald på min computer). Jeg bruger Chrome.

Det er der kun, når jeg citerer dig, nogen gange ikke ret meget, andre gange ret voldsomt (som denne gang).

Et "defekt" plugin i din browser måske?

Klaus
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2014 kl. 00:01
Eneste plugin, der skulle påvirke recordere er ****, men har da svært ved at forestille mig, at den skulle volde problemer med det.

Ja, der skulle så stå A-D-B-L-O-C-K, men det er åbenbart et fy-ord?!? :)

Redigeret af Nagash - 12-Oktober-2014 kl. 00:01
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2014 kl. 00:44
Den "unævnelige" samt smartvideo plugin til chrome er uvenner. Så meget at de forpester os andre.....

Klaus
(Med den unævnelige på sin pc, men med recordere.dk på undtagelseslisten)

Redigeret af KlausDM - 12-Oktober-2014 kl. 00:44
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2014 kl. 02:11
Synes ikke lige, jeg har installeret et smartvideo plugin?
Til top
K_J Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-August-2014
Point: 148
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér K_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2014 kl. 08:24
Hvor stor betydning har forskellene på 5009 og 7008 hvis man ikke har behov for 9.2.

5009 MultEQ XT
7008 MultEQ XT32 (PRO)

5009 har bluetooth det har 7008 ikke

5009 har AIFF 192/24, det har 7008 ikke

Der er lidt forskelle på ind/udgange af div muligheder, men hvor mange fylder reelt dem ud.

7008 har lidt mere power, men med mindre man har virkelig kræende højttalere eller en kæmpe stue, vil man så høre forskellen?

5009 har wifi det har 7008.

Hvis man ikke har brug for 9,2 er det så ikke lige før at 5009 er bedre ?

Redigeret af K_J - 12-Oktober-2014 kl. 09:35
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu