|
App på TV lyd til Surround |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1048 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Oktober-2014 kl. 19:45 |
Hej med jer!
Jeg har kigget lidt i manualen og lidt rundt på nettet - uden rigtig at kunne få det til at virke. Hvordan får jeg aktiveret denne "2vejs-lyd" i hdmi kablet som går fra TV til reciever. HBO Nordic har jeg som app på tv'et, men vil gerne have lyden ud af recieveren og ikke tv'et :-) Jeg har en denon ax4000 og Samsung hu7505 Nogen der har samme setup eller ved hvordan det gøres? TAK! |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Aktiver hdmi sec i både tv og i receiver, sæt højtalerne til eksterne i din tv menu. Selvfølgelig skal du sørge for at hdmi kabel sidder i arc hdmi på tv, da det er samsung er det højest sandsynligt hdmi 2 - og udgang 1 receiver.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |