recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny Yamaha RX-A830 mangler SUB - Løst
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny Yamaha RX-A830 mangler SUB - Løst

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Benny From Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benny From Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny Yamaha RX-A830 mangler SUB - Løst
    Sendt: 16-November-2014 kl. 10:59
På den sprit nye receiver, kan jeg ikke subwooferen til at virke.

I displayet på receiveren er der de 5 højttaler symboler, men den viser ikke SW symbolet, den finder heller ikke sub´en når den måler indstillinger for højttalerne.

Kablet er monteret korrekt bag på sub, på receiveren har jeg prøvet begge udgange - det giver samme resultat = ingen sub

Derudover syntes jeg ikke at baghøjttalerne er særlig hørbare eller mangler helt, uanset hvad jeg ser, som tv eller dvd.

Og nej, der har ikke været monteret kabler med nogen enheder tændt

Kan der være en defekt på receiveren, eller er det bare mig som laver fejl 40

Jeg længtes faktisk efter min gamle ONKYO

Redigeret af Benny From - 16-November-2014 kl. 12:40
Til top
jj79 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-August-2010
Sted: Vejen
Point: 539
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jj79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2014 kl. 11:41
Husk ikke at sætte sub til auto under test - men on i stedet - kan måske være den ikke slår til hurtigt nok fra auto - ellers har jeg ingen ide - det virkede fint ved mig - hvis du manuelt sætter sub på under indstillingerne kommer der så lyd via test-tone?
Til top
Benny From Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benny From Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2014 kl. 12:39
Problemet er løst: fejl 40

Havde sat kablet til sub´en forkert i, og derefter målt højttalerne
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu