|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() |
Det er nok en af de fedeste serier længe, så den da jeg var i USA og genså den da de sendte den på TV2 og idag kom den så på dvd, og ligger forhåbentlig hjemme i postkassen når man kommer hjem..
dette er sku desprate house wifes serien til mænd hehe.. :D |
|
![]() |
|
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
Den er på min top-2 over serier. Jeg følger kun med i LOST og så Californication, ellers så hader jeg også generelt serier da jeg altid falder fra pga vigtige ting (læs mine børn)!
|
|
![]() |
|
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
Der er ikke nogen der lige kan hjælpe mig med indstillinger på LX5090 i indkøringsperioden: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=47141& PN=1&TPN=500
|
|
![]() |
|
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() |
ja og sæson 2 starter i denne måned i usa.. :D
|
|
![]() |
|
alstrup71 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 128 |
![]() |
Jeg vil give dig 100% ret, den serie er genial og det bedste Duchovny nogensinde har lavet, selvom jeg dog også er stor X-files fan. og bare Duchovny's navn i Californication - Hank Moody - det passer ligesom rigtig godt med hans afslappede levestil |
|
32" JVC LT-32R70BU
Philips Blu-ray afspiller Logitech Z-5300 THX 5.1 Surround Xbox 360 Pioneer CLD-S315 Laserdisc |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Serien fortsætter iaften på TV2 kl 22.50 med afsnit 13
|
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Har set lidt af et par afsnit, men efter min mening ret intetsigende og plat. Et par sjove momenter dog, og generelt okay tidsspilde, men Duchovny gør det dog godt. Jeg må dog savle over billedkvaliteten på Tv2, når denne serie kører over skærmen. Absolut fantastisk
![]() Redigeret af vasif - 07-April-2009 kl. 23:48 |
|
![]() |
|
deepmagic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 483 |
![]() |
Syntes også Californication er en fed nok serie
![]() |
|
Samsung LE40M86BD
Samsung SMT-H3106 Pioneer VSX-LX51 Pioneer S-V50 7.1 Højttalersystem PS3 40gb Qnap TS-209 Pro II (2x 750GB) Logitech Harmony 895 |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
En fed serie har set dem alle. god americans humor. Hvis bare alt blive sendt i den kvalitet tv2 og udsendelse er optaget godt. Så behøver vi næsten ingen HD. Tv2 kan jo godt
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Kan godt lide den form for plat humor blandet med utilsløret sex. Ser dem alle, og også den platte serie der sendes lige efter: Dirty Sexy Money. Og begge serier er nemlig i en fantastisk billedkvalitet, så man slet ikke savner HD. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |