|
4.1 muligt..? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
tf-uno ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 407 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oki cool.. må snart ha min forstærker hjem så jeg kan se om den kan indstilles til kun en baghøjtaler.. :)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Hvorfor vælger du ikke at montere center på dit TV-vægbeslag? Hvorfor monterer du ikke venstre fronthøjttaler oppe på pejsemuren (højre side af pejsen - mod sofaen)? M.v.h. |
|
![]() |
|
tf-uno ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 407 |
Tror det bliver svært at monter centeret på tv-beslaget.. Tvet går kun 6cm ud fra vægen, så med mindre højtaleren skal stikke længere ud, skal jeg finde en ret tynd center.
Har også overvejet at sætte Venstre front, på pejsemuren ;) Har nu bestilt 5 x Boston Acoustics SoundWare (Den store model), så må vi se hvordan jeg kan få dem monteret :) Tak for hjælpendfBos
|
|
![]() |
|
Willads ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 453 |
[QUOTE=tf-uno]
Willads# De Pioneer højtalere vil blive rigtig svære at på ind i min stue..
Hvorfor vil Pioneer højtalerne være svære at få til at passe ind i din stue, de fylder jo næsten ingenting.
|
|
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
|
|
![]() |
|
Det fylder ikke meget nej, det var mere udformningen jeg tænkte på :)
Som sagt har jeg bestilt Boston Acoustics SoundWare, lidt spændt på at høre dem - de kommer forhåbentlig med posten idag.
|
|
![]() |
|
Willads ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 453 |
Det skal nok blive godt med de nye højtalere. Jeg ved såmænd heller ikke om Pioneers LX01 er specielt fantastiske, men det passede godt til vores indretning
![]() |
|
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |