|
Anbefalinger af højtaler i et rum på 2,1 * 4,5 m |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
joachimp ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-August-2014 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Okay jeg tror også det må blive de paneler jeg må prøve i første omgang, Du har ikke et billed af nået som minder om det jeg skal lave? :) må nok også sige det er en lækker bio du har jonas
![]() |
||
![]() |
||
joachimp ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-August-2014 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
|
En update har været nede i klubben og købe et sæt b&W CM 8 s1, De er lige efter min smag, nu mangler der bare resten af serien :) Så nu må jeg hurtigst muligt igang med at skaffe mig nogle paneler. Hvis i kender nogle sidder hvor man evt. Kan købe dem færdig lavet må i meget gerne linke, eller hvis i kender nogle som måske kan bygge dem efter mål må i også meget gerne sende en besked :)
|
||
![]() |
||
Snigerdis ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2013 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 138 |
|
thomann.de har billige akustiske paneler.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
|
Sgu friskt gjort at smide 10 af de lange efter et sæt højttalere med metaldiskant, når man syntes at ens nuværede er lidt skinger i toppen og rummet er meget hårdt. Og tilmed et sæt højttalere der er svære at tøjle for en forstærker. Klaus |
||
![]() |
||
|
![]() |
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
|
Du får ikke engang halvdelen ud af dem, hvis du dropper at gøre noget ved akustikken :) så ville bestemt stadig få gjort noget her hvis jeg var dig.
|
||
![]() |
||
|
Okay Jonas, det er næste projekt herhjemme så :)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |