|
Boston Acoustics XS 5.1 MK2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kroq ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 35 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-September-2014 kl. 20:01 |
Jeg skal have købt et satellit system til sommerhuset. Forstærkeren er Pioneer VSX-323 og har kigget på dette sæt som jo får fine anmeldelser rundt omkring:
http://hifi-freaks.dk/webshop//produkter-hoejttalere-sattelitsystemer-boston-acoustics-soundware-xs-51-special-edition-p-707.html Er der nogen som har erfaring med dette sæt? Da det er til sommerhus synes jeg prisen er ganske skarp, men hvis I har alternativer i prisklassen så hører jeg gerne! På forhånd tak |
|
![]() |
|
Kroq ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 35 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ingen som har den mindste erfaring med dette sæt, eller som kan anbefale lignende i samme prisklasse?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et sæt gode stereohøjttalere vil bringe dig meget længere - hvis du spørger mig.....
Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |