|
Setup A eller B |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Folmer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2013 Sted: København Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-September-2014 kl. 15:28 |
I forbindelse med jeg har fået kollegieværelse på 12kvm, går tankerne på hvor meget af mit nuværende anlæg der er plads til og hvor jeg vil få den bedste lyd til mine behov.
Jeg ved allerede nu, at jeg nok ikke får plads til baghøjtalerer, og måske heller ikke center. Det er i det sidste tilfælde, ingen center, jeg vil høre hvor i mener jeg vil få den bedste film lyd (musik i stereo er jeg ret sikker på setup B klarer bedste): Setup A: Min nuværende setup nedgraderet til stereo: 2x Dali Zensor 1 + 1x Denon AVR1912. Med Bluray via HDMI Setup B: 2x Dali Zensor 1, 1x Nad C316BEE (eller anden stereo forstærker i samme prisklasse) + 1x Cambridge Audio DACMagic 100, hvor Bluray afspilleren er tilkoblet via optical. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er min klare overbevisning at du når længst med filmlyden med en surroundreceiver. Spørgsmålet er også hvor meget du vinder i stereolyd ved at sætte nad'en til......
Klaus Redigeret af KlausDM - 22-September-2014 kl. 17:27 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |