recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - min photosmart printer vil have proxyserver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

min photosmart printer vil have proxyserver

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sindingmeyer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-December-2011
Sted: viby j danmark
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sindingmeyer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: min photosmart printer vil have proxyserver
    Sendt: 08-December-2011 kl. 22:18
min nye printer vil have en proxyserver og en proxyserverport for at eprinte, men jeg har ingen og stofa som er min internetudbyder har ingen. hvad gør jeg ?Cry
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2011 kl. 22:44
Nogle gange hos stofa skal man tilmelde printerens mac adresse til always on
Til top
Dolfus2009 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-December-2011
Sted: viborg
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dolfus2009 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2011 kl. 08:44
Hej Alle
gå ind på stofa.dk - log dig ind, gå til stofa abonnement og vælg, Router opsætning klik på tænd router, nu vil alle tilsluttede enheder få en loksl IP adresse, hvis du bliver herefter bedt om at logge dig på, skal du tage modem macID (cm mac)og sætte ind i allwsys on, menu ligger under "signon"dette her gælder kun dem med thomson og cisco modem 3925
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu