|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() |
Nah du får ikke meget for pengene hvis den skal bruges til en lille smule gaming som du har skrevet, begge har kun onboard grafik. Syntes ikke rigtigt der kom noget respons på den jeg linkede til længere oppe:
Min kammerat har købt den ene af dem idag, så der er kun 1 stk. tilbage. Det er simpelthen en sindssyg pris.
Redigeret af Jakabov - 16-December-2011 kl. 09:24 |
|
![]() |
|
zemo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
Hej Jakabov
De var lidt bange for at købe "katten i sækken". Der er ikke nogen modeller der starter med X53SV på ASUS' hjemmeside og der er ikke noget billede af den på komplett.dk. Jeg ved heller ikke hvor meget man må finde sig i, mht. ridser og andet? Men man har vel stadig 14 dages returret selv om det er en demo? Nu har de også set den "kobberbrune" farve (i Bilka), og den synes de faktisk godt om. Så hvis det viser sig at demoen er væk, inden de bestemmer sig, tror jeg vi vender tilbage til en dem, fra min første post
|
|
/zemo/
|
|
![]() |
|
zemo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
Hej igen
Hvis jeg sammenligner med "din" demo fra komplett, er denne her så ikke den samme, bortset fra core i5-processor og 500 GB harddisk?: Hvad betyder core i5 vs. core i7? Gør det den store forskel i daglig brug? Den har samme grafikkort, eller? Ret mig endelig hvis jeg tager fejl...
|
|
/zemo/
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() |
Den kan mere sammenlignes med denne, her kan du også se hvordan den ser ud:
i5 contra i7 betyder nok ikke det store til hverdag, men i det lange løb vil det altid være bedre at have en stor cpu. EDIT: Lige lidt ekstra svar på din post. Asus-hjemmesiden kan ikke bruges til ret meget fordi den blot er en international hjemmeside, de oversætter blot og oplyser fx ikke om konkrete modeller. Demo kan være mange ting på komplett, kammeraten som idag købte den ene fik at vide at kassen havde været åbnet og at maskinen ikke havde været i brug. Eneste anke er at de af en eller anden mærkværdig grund skriver at der kun er 1 års garanti. Asus giver altid 2 års garanti på deres bærbare og det fungerer ved at man registrerer maskinen på deres hjemmeside og så vil jeg vædde en gammel hat på at man alligevel får 2 års garanti. Men det er virkeligt et suverænt køb, man får virkelig meget for pengene. Du kan altid prøve at skrive til dem, fx til deres livesupport for et hurtigt svar.
Redigeret af Jakabov - 16-December-2011 kl. 09:23 |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
Enig i at demomodellen er godt bestykket til den pris. Hvis lillebror og storebror er stort set det samme design, ligesom G73 og G74, kan man se X54 her på Asus's hjemmeside. Ellers tror jeg nok at Fujitsu også er et godt mærke, men jeg har endnu til gode at have haft en, selvom jeg førhen overvejede at købe én.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |