recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DiNovo Edge tastatur virker kun i lader?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DiNovo Edge tastatur virker kun i lader?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7912
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DiNovo Edge tastatur virker kun i lader?
    Sendt: 18-December-2011 kl. 11:49
Hej.

Nu er jeg jo ved at sætte en Toshibar bærbar op til setup med ekstern skærm om tastatur, her på Filippinerne. De har tidligere, sammen med min gamle stationære, fået mit DiNovo Edge tastatur.

Men af en eller anden grund virker tastaturet kun, hvis det sidder i laderen. Kan man gøre noget ved det?? Er det batteriet der er gået? Kan man skifte det?
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2011 kl. 12:05

Hvis det er der problemet ligger, er spørgsmålet kan det betale sig, når man ser på hvad et sådan koster. Laveste pris i DK lige nu Kr. 965.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2011 kl. 12:17
Nej - men kan det være andet? Det virker perfekt når det sidder i laderen. Men lige så snart jeg tager det ud af laderen er der ingen respons eller lys eller noget. Hvis ikke det umiddelbart kan lade sig gøre at skifte batteriet - og til en fornuftig pris - så vil jeg hellere købe et Logitech K800. Det er også et kanonlækkert tastatur - hvis jeg kan finde sådan et her.

Redigeret af Thorvald - 18-December-2011 kl. 12:17

Thorvald.
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2011 kl. 14:31
Tænd det på knappen på siden. Jeg var også ved at smide mit ud af samme grund. Men børnene må have (sandsynligt) pillet ved tastaturet.

BS
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2011 kl. 15:03
LOL  LOL  LOL  Clap
Hehe, det havde jeg ikke set. Jeg synes ellers jeg kiggede og kiggede, bagpå osv. Men nææææ.... Det var for lang tid siden at jeg selv havde brugt det, til at huske, at der er en tænd/sluk knap...............

Super Bschmidt, tak for tippet!!

Thorvald.
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2011 kl. 16:44
NP. Kender fornemmelsen :-D

BS
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu