|
Ny CPU til ASUS M4N82 bundbrætt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-December-2011 kl. 17:22 |
Hejsa
Jeg har et Asus M4N82 Deluxe board til at ligge sammen med et par klodser ram.
Mangler dog en CPU til det. Mit lokale PC center kan ikke skaffe noget der virker i kortet.
Er der nogen der ved hvor kan skaffe det ? Har ikke helt selv styr over hvad CPU der kan gå deri, da kun har haft bærbare de seneste år. Bundbrættet er et jag har fået af en kammerat, men han skulle selv bruge CPU'en.
|
|
![]() |
|
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at google asus m4n82, og du vil få adskillige svar på dit spørgsmål vedr. cpu type.
|
|
/Peter
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
eller http://www.asus.com/Motherboards/AMD_AM2Plus/M4N82_Deluxe/#CPUS
og så lede efter nogle af de cpu typer der er angivet. |
|
![]() |
|
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Hmmm...der er jo nok at tage af. Så virker det sgu da underligt at en pc forretning ikke kan finde en der passer ?
Enten er de tungnemme, ellers også bør jeg skifte butikken ud med en mere seriøs en af slagsen. |
|
![]() |
|
Brasch ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 645 |
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
kunne også være din lokale pusher ikke tjener penge nok til at sidde og lede efter en cpu til dit bundkort, så han vælger den lette løsning og siger det ikke kan lade sig gøre. Den rigtige løsning ville dog være at gøre arbejdet selv. det med at man lige smutter ned til den lokale og køber lidt stumper er desværre ved at være passé. der er ikke mange der overlever på den slags i dag.
|
|
![]() |
|
Man kan undre sig over beslutningen, hvis det blot er fordi han ikke tjener nok. Jeg udtrykte fra starten af, at jeg gerne ville betale for service og han har solgt mig NAS, kabinet, PSU , HDD, 2xDrev og OS. Men da det kom til CPU, så trak han blot på skulderen; "Det kunne ikke skaffes". Ikke noget om at du kan gøre sådan eller sådan. Eller måske du skulle overveje denne CPU og så vi finder et bundkort til dig.
Jeg gider ikke rode med at samle PC'er, så en kammerat har i samspil med ProShop overtaget mit fremtidige PC roderi.
Takker for tilbagemeldingerne til jer alle sammen.
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Jeg har en am2 64x2 4000+ der kan sidde i den (ingen køler) det er måske ikke det store lyn ,men koster ,kun Kr.75 samlet med fragt ?
|
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |