|
EPG + MCE + Waoo |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Cartman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2011 Status: Offline Point: 55 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Juli-2011 kl. 18:03 |
Så fik jeg endeligt samlet min HTPC og den kører som smurt indtilvidere.
Det eneste, jeg ikke lige kan lure er hvorledes jeg får importeret EPG-Data ind i MCE ? Findes der en guide eller lignende på det store www ? Jeg bruger MCE, Win7x64 med følgende setup: < ="utf-8">
|
|
![]() |
|
Cartman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2011 Status: Offline Point: 55 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg takker og bukker for BS, der hjalp mig med dette. Og til < ="utf-8">Niels Rossen, der har lavet softwaren!
løsningen jeg kom frem til var MCImportXML sammen med et ONTV abonnement.
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Gem filen lokalt på den ene maskine (med nrossens program). Del filen på dit netværk. Og sæt stien på maskine 2 til den delte fil.
BS |
|
![]() |
|
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
Eller nøjes med at hente epg skiftevis hver anden dag på de 2 systemer. Den går jo alligevel 14 dage frem, så du mister højst en dag.
|
|
/Peter
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |