|
få windows live mail til at synkronisere kontakter |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pianomartin ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-August-2005 Status: Offline Point: 387 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Januar-2012 kl. 14:02 |
Hej.
Jeg har min iPad sat op med min hotmail konto via exhange. Hvis jeg på min PC redigerer/tilføjer en kontaktperson så går der 2 sekunder og så kan jeg se ændringerne i Kontakter på iPad'en. Men hvis jeg laver ændringerne på iPad'en så kan jeg ikke se dem på PC'en. Hvis jeg logger ind på windows live hjemmesiden kan jeg se, at ændringerne er foretaget. iPad'en synkroniserer altså korrekt. Jeg kan bare ikke få Windows Live Mail som er installeret på Pc'en til at læse disse ændringer. Der må være en eller anden indstilling, men for hulen hvor har jeg ledt!!! edit: mails og kalender synkroniserer fint begge veje - det er kun kontakterne den er gal med
Redigeret af pianomartin - 16-Januar-2012 kl. 14:08 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |