|
Diskfragtmentering |
Besvar ![]() |
Side <1 789 |
Forfatter | ||||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8645 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Det er fordi den i det tilfælde er sat op til at udvide dit skrivebord - begge skærme fungerer som én stor.
Ja,så er der kun en skærm tilgængelig, og alle ting vises på den eksterne skærm.
Mit gæt er en fejl/inkompatibilitet i WoW. Så vidt jeg ved er det WoW der styrer din GPU, når du kører full screen.
Når du dublerer og derved viser samme billede på begge skærme, skal opløsningen på begge skærme være ens for at det kører optimalt. Du kan ikke vise 1920x1080 pixels skærmen med 1440x900 pixels, og derfor vises de 1440x990 på den eksterne skærm opskaleret. |
||||
![]() |
||||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
@lunddal
Sikke en fin gennemgang, og du har jo nok ret i at det er WoW der fucker op. En anden linkede faktisk til mig et link, mener det var WoWwiki hvor de skriver noget med at WoW ikke kan køre full screen mode på en ekstern skærm, men jeg forstod det ikke 100 % så tror lige jeg skal hjem og læse den guide igennem igen. Men tusind tak for din gennemgang :)
|
||||
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 789 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |