|
Focal XS 2.1 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Leska ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2009 Sted: Rødding Status: Offline Point: 307 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Januar-2012 kl. 21:59 |
Hej.
Leder efter et godt højtaler system til computeren. Har kigget en del på Focal XS 2.1 systemet, da jeg i forvejen har Focal's højtalere til min hjemmebio og da Focal XS er på tilbud hos hifi-freaks, gør det jo bare endnu bedre, men er i tvivl om systemet er pengene værd. Hvis der er nogen som har hørt systemet live og kan komme med nogle input, ville det være nice ! Vil selvfølgelig hører det inden jeg køber, men er der andre systemer i den prisklasse som er bedre ? Eller billigere for den sags skyld. |
|
![]() |
|
Leska ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2009 Sted: Rødding Status: Offline Point: 307 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ingen der har noget input til dette sæt ? Eller skal jeg istedet kigge efter nogle aktive monitors ?
|
|
![]() |
|
jj79 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2010 Sted: Vejen Status: Offline Point: 539 |
Har lige købt det - og det lyder faktisk ret godt, overraskende stor lyd i de små satelitter - og synes det er lidt lækkert med indbygget lydkort - men har ikke sammenlignet det med andre systemer i prisklassen, købte det impulsivt da jeg så tilbudet |
|
![]() |
|
Det lyder sku godt. Så tror jeg at jeg vil forbi Hifi-freaks lokaler og hører det selv. Ville bare ikke gøre alt for meget ud af det, hvis folk sagde at sættet var noget skrammel.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |