|
ACER 3935 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
urup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2009 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 670 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Januar-2012 kl. 11:12 |
Jeg overvejer at købe en acer 3935 af en bekendt, men hvad vil en fornuftig pris på den være?
Jeg har søgt lidt på nettet og fundet ud af at computeren er 3 år gammel (fra 2009). Den er et rigtig fin stand, der er intet der, som er galt |
|
![]() |
|
urup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2009 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 670 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tænker at 2000 kr. må være rimeligt for den computer, men er der ikke nogen som kan fortælle mig om det er en rimelig pris.
|
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
Har den intel eller amd cpu?
Vil mene 1800-2000kr er ok hvis den ikke er slidt/ridset og virker som den skal - check batteritid om det virker...har den amd cpu , max 16-1800kr da de har tendens til varme...
|
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
|
Det er en intel CPU der sidder i den, og computeren er overhovedet ikke riset. Der er blevet passet godt på den.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |