|
Apple time capsule spørgsmål |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kvaaen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 118 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Februar-2012 kl. 17:23 |
Hej Alle Jeg har i længere tid haft min TC 2TB og kun brugt den som back-up. Nu har jeg fået en idé som jeg er i tvivl om kan og i så fald, hvordan jeg fører ud i livet. Jeg kunne for det første godt tænke mig at bruge den som hdd på netværket. Så alle husets computere kan tilgå den trådløst som et hvilket som helst andet drev på maskinerne. Kan dette lade sig gøre, kan jeg så når jeg downloader ting, downloade direkte ned til den? Hvordan kan jeg få dette til at virke? Udover det har jeg nogle gange problemer med at tilgå wifi inde fra mit værelse da der er en stor beton væg imellem mine computere og routeren. (håber at dette har noget at gøre med det) Ville af den grund sætte min TC op på mit værelse med et kabel fra routeren. Også udvide det trådløse med min tc så jeg har en lille "forstærker" på mit værelse i form af min TC. kan dette lade sig gøre og i så fald, hvordan? jeg forventer ikke udførlige svar på det. Men bare links eller idéer til hvad jeg kan søge på Google eller Youtube. For ved simpelthen ikke hvad jeg skal søge efter. På forhånd, Tak Anders
|
|
Mvh.
Anders Nielsen |
|
![]() |
|
Kvaaen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 118 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hov glemte lige noget. Jeg ville ligeledes høre om man kan "dele den op i 2" så 1 tb til Back-up og en 1 tb til frit forbrug som hvilken som helst anden disk.
|
|
Mvh.
Anders Nielsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |