|
Disable internal speaker på mac mini |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MortenSJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 216 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Maj-2011 kl. 15:54 |
Hejsa
Jeg har et lille træls problem. Jeg har en mac mini der køre EyeTV og ald lyd kommer ud gennem mac mini'ens HDMI. Det fungere helt perfekt. Problemet er at hvis jeg slukker min forstærker og EyeTV stadig køre slår den over på Internal Speakers hvilket er ret træls! Jeg har samme problem hvis jeg f.eks. ser tv i EyeTV og via remote buddy skifter over til Plex er det som om min mac mini taber HDMI forbindelsen og slå over på Internal Speakers. Har tjekket om det er Plex og det er det ikke, den står nemlig på HDMI. Lukker jeg Plex kan jeg under System settings se at lyd udgangen er Internal Speakers. Ved i om det er muligt at tvinge den til ALTID at køre over HDMI? |
|
Denon AVR-1911 | Focal Sib2 5.1 | Mac Mini (Plex) | Synology DS-209+II | Xbox360 | WDTV Live | Sony 40" LCD TV KDL-40EX500 | Samsung 40" LCD TV, LE-40R72B
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
På min Laptop (Acer), lukkes der af for de interne højttalere når den tilsluttes med HDMI, men der er også mulighed for at afmarkere at den skal bruge de interne. Mon ikke du har en tilsvarende mulighed.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
MortenSJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 216 |
Radiomanden, nej det har jeg desværre ikke. Det er åbenbart et generelt problem og kan læse at jeg ikke er den eneste der har det :/
|
|
Denon AVR-1911 | Focal Sib2 5.1 | Mac Mini (Plex) | Synology DS-209+II | Xbox360 | WDTV Live | Sony 40" LCD TV KDL-40EX500 | Samsung 40" LCD TV, LE-40R72B
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Har du det dette link? http://www.insanelymac.com/forum/lofiversion/index.php/t18104.html
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Eller denne http://www.mac-forums.com/forums/apple-desktops/228410-how-do-i-permenantly-disable-internal-mini-speaker.html
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Mlarsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
Hej Morten Fandt du en løsning, for jeg har lige fået mig en Mac Mini, hvor jeg har samme problem. Jeg ville jo gerne kunne slukke tv'et og så stadigvæk høre musikken. Mvh. Michael
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |