|
7.1 Surround og streaming. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sbht ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 507 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-August-2014 kl. 11:26 |
Hej,
Jeg har ingen forstand på dette, så bære over med mig :-) Hvis man streamer alt via Apple TV, Netflix osv. Er det så spild af penge at investere i 7.1 surround setup? Hvis jeg ikke tager fejl kan indhold kun streames med 5.1 DD? Samme med lydformat på tv kanaler er vel også "kun" 5.1 DD. Så hvis man er typen der kun streamer, så er 7.1 setup vel spild af penge, eller hvad ? |
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan "opskalerer" til 7.1 fra et 5.1 signal.. Det er dog ikke det samme som rigtigt 7.1.. Det kan man i hvert fald med HD signaler.. Om det forholder sig sådan med DD kan jeg ikke garanterer.
Redigeret af Therien - 29-August-2014 kl. 11:55 |
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |