|
NAD T758 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mortenloose ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-August-2014 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 35 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-September-2014 kl. 11:47 |
Jeg har kopieret mine blu-ray film til min Nas, jeg gemmer filmene som mkv fil og lyden har jeg valgt dts hd master audio. Når jeg vil se en film, så bruger jeg min Samsung tv til, at streame fra min Nas. Men jeg har et spørgsmål vedrørende lyden på min NAD T758, den viser, at den afspiller lyden som DTS, betyder det så, at den afspiller lyden som dts hd master audio?
|
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Som jeg forstår det så ser din kæde således ud? NAS -> Samsung (optisk eller HDMI?) -> Receiver -> Højttalere Min kæde ser således ud NAS -> Dune HD -> Receiver HDMI -> TV -> Højttalere Så kommer der til at stå DTS MA i display'et Redigeret af Berdel - 09-September-2014 kl. 11:54 |
|
![]() |
|
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
Ingen HD lyd igennem et TV (som det). For at udnytte dine filer mest muligt, skal du have en ekstern medieafspiller som en Popcorn Hour A-400 eller lignende.
|
|
![]() |
|
mortenloose ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-August-2014 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 35 |
Det er korrekt! Jeg kører med HDMI. Okay. Hvilken media afspiller vil du anbefalde?
|
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Jeg har selv en Dune HD 303d. Det orginale interface er meget kedeligt, men den kører upåklagelig alt hvad jeg har smidt efter den Jeg afspiller også MKV'er med HD lyd. Man kan installere et gratis plugin som hedder zappiti og så kommer det til at se lækkert ud. Men det kræver lidt vedligehold fra en PC.
Men jeg har også hørt meget godt om medi8er
Ellers kan jeg anbefale dig at kontakte http://www.medieafspiller.dk/shop/medieafspillere-3s1.html Jeg tror at de vil kunne hjælpe dig frem til at finde den rette til dit behov. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |