|
Indbygning der matcher dali zensor |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Oktober-2014 kl. 14:56 |
|
Engang imellem havde det været fint med en chat af en art bare, til de små enkelte spørgsmål:-)..
Da jeg nok ikke kan komme uden om at skulle trække en hel.... masse ledninger, tænker jeg at gøre lidt forebyggende arbejde til kommende ideer:-). Da jeg ikke kan få 7.1, grundet sofa op af bagvæg er atmos 5.1.2 nok det næste jeg hopper på. 2 indbygnings højttalere i liften, sandsynlig vis indbygget i nogle lydeabsorberende rammer. Men jeg kan ikke gennemskue hvilke dali enheder der matcher zensor? Det er zensor 5 & 1 der udgør fronter og bagkanaler. |
||
![]() |
||
FDP ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 23 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvorfor ikke skrive til Dali og spørge dem ad.
Info@Dali.dk de må da vide den slags. Og ja rigtigt har lige fået rettet det :-)
Redigeret af FDP - 19-Oktober-2014 kl. 19:28 |
||
Flemming
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19569 |
|
Jeg ville nok bytte om på Info og Dali... Klaus |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19569 |
|
Da vi (os fra recordere) var på besøg hos Dali fik vi fortalt at alle højttalere fra Dali matcher hinanden klangmæssigt. Det betyder at du kan vælge fra hvilken hylde du har lyst til. Klaus |
||
![]() |
||
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
|
Det lyder fint. Da zensor jo langt fra er high end kunne det blive phantom e-60.
|
||
![]() |
||
FDP ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 23 |
|
Hej Klaus Du har naturligvist ret :-) det er nu rettet.
|
||
Flemming
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |