|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() Sendt: 22-December-2008 kl. 20:40 |
Kan man ironisere i et filmprogram?
Indimellem synes jeg udsendelsen er ok. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Når man har vænnet sig til Mikkel's noget aparte facon, er der virkelig guldkorn at hente i programmet. Jeg savner ikke Ole "Bogart" Michelsen.
|
|
![]() |
|
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
![]() |
Virkelig godt Det er nu også godt at der er brugeranmeldelser/testseer |
|
Get HIFI or die trying c",
|
|
![]() |
|
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() |
Måske det er udtryk for samme holdninger,
men også med et glimt i øjet, at Mikkel havde Ole med som anmelder i en af sine udsendelser? - Eller også klares fransk film bedst af Ole Michelsen, som var en del af nævnte udsendelse? - I øvrigt ikke et ondt ord om fransk film - ikke alle franske film behøver at være dårlige. |
|
![]() |
|
Basismedlem ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
Kan kun give roser til dette program! Ser Premiere hver uge, og syntes det er godt og alsidigt med de syn der er på nye film og meget andet. fino at han siger til, når han syntes en film er dårlig efter hans mening! f.eks. med Bride Wars i denne uge - kunne bestemt ikke lide den! En sidenote, Into the Wild som Mikkel anbefalede i sidste uge - kan købes bla. i FONA til en flad 50,- - så det gjorde jeg! Vidunderlig film! |
|
Try www.google.com/chrome today! Way better than IE!
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
Dér er kvaliteten alt for svingende, synes jeg, til at det er rigtigt brugbart, og det kommer selvsagt i vejen for Mikkels egne kommentarer. Men der er nu ikke noget som en anmeldelse af Mona og Eloha, der går fuldstændig imod al sund fornuft ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |