|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||||||||||||||||||||||||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4116 |
![]() Sendt: 05-Februar-2009 kl. 15:00 |
||||||||||||||||||||||||
Jeg så lige at der var billige BD film hos Elgiganten: Hidalgo - Crimson Tide - Revolver - 30 Days Of Night - Deja Vu - The Hitcher etc Alle til 99,95 + 1 kr i forsendelse. Så jeg har lige bestillt Hidalgo til 101 Dkr. |
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
koxxxx ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Hmm, hvis jeg går ind og bestiller Hidalgo, skal jeg betale 33 kr. i fragt ?
|
Philips 52PFL9632D
Panasonic BD55 Onkyo TX-SR706 Focal 4xSib, 1xSib XL, Cub 2 TviX HD M-6500A + PCH C-200 |
![]() |
Dæncker ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 224 |
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Også 33,- hér...
|
![]() |
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Collect@Store , han checkede vist ikke "billigste" fragt løsning :-)
|
![]() |
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4116 |
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Så må de have rettet det. Mín faktura:
|
![]() |
koxxxx ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Du har ret PerW. Den eneste film til 99,95 som koster 1 kr. i fragt er Hidalgo. Nogle stykker kan afhentes som Collect@store og nogle kan kun sendes mod et fragtgebyr på 33 kr.
Jeg har dog selv været i Elgiganten og forklaret dem situationen og fik lov at købe dem til internetprisen direkte i butikken. |
Philips 52PFL9632D
Panasonic BD55 Onkyo TX-SR706 Focal 4xSib, 1xSib XL, Cub 2 TviX HD M-6500A + PCH C-200 |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |