|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kimols ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1485 |
![]() Sendt: 23-Februar-2009 kl. 15:40 |
El giganten på Amagerbrogade har en hel stabel Vores Planet til 199kr
og James Bond volume 1-2 til 249.... har lige været der.. ![]() ![]() |
|
Mvh KimOlsen
LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Så er der håb for dem (sjællændere) der ikke har fået dem endnu
![]() |
|
![]() |
|
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() |
Men der er sku ikke meget konsistens i koncernen.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Nej men var de ikke også ved at gå på røven?
![]() |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Der har været nogle stupide tråde om det herinde, uden dog at kunne komme med nogle kilder. |
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
krh163 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2009 Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Var forbi Elgiganten på Amagerbrogade i dag. De har rigtignok en stabel Vores Planet, men sælgeren ville ikke sælge dem til 199. Han tjekkede på sin computer og fastslog at prisen var 599 men tilbød mig den til 300, hvilket jeg takkede nej til, da jeg troede tilbudet på 199 stadig galt, hvilket det øjensynlig ikke gør. Nogen der har haft held med at få den til 199 inden for de sidste par dage? |
|
![]() |
|
Freddy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-November-2005 Status: Offline Point: 181 |
![]() |
Ja, Jeg hentede Vores Planet til 199,- i Gentofte. Dog stod den til 599,- og da jeg kom op sagde han dog også 599,-. Så gik der lidt diskussion i den, men til sidst er de nødt til at bukke under for mark. føringsloven og give den til den annoncerede pris= 199,-.
Så hold fast, og giv ikke efter for "du kan få den for 300,-". |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |