|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
exlærer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 886 |
![]() Sendt: 15-Marts-2009 kl. 20:33 |
Kære alle Er lige som så mange herinde på jagt efter billige blue ray film. Jeg har hørt at man skal købe dem i England, men jeg fandt ingen derovre som ikke kostede næsten det samme som her. Kender I et par gode steder hvor der er gode priser? På forhånd tak E |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
De billigste er nok USA imports fra Axel Music og Laserdisken. Billigste i DK er bl.a movee.dk. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
centric ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() |
Der findes forhåbentlig kun billige blue-ray film.
![]() Denne side er god hvis du søger efter billige Blu-Ray film (BD): highdefprices.com |
|
![]() |
|
exlærer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 886 |
![]() |
1000 tak for de hurtige svar centric og Radiomanden. Jeg vil straks gå på jagt.
|
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
Det er nok med told risko hvis man skal have de gode priser hos f.eks the hut og play.
Jeg har på det sidste handlet hos dvdstrax ok priser og kun en gang porto.. |
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
Læserdisken er overhovedet ikke billigt. Tvært imod er det per mine oplevelser et af de absolut dyreste steder at handle. Axel Music er heller ikke specielt billigt. En ny udgivelse koster snildt på den forkerte side af 200,-, men det er en af de eneste måder at få 100% toldsikre amerikanske udgivelser på, så det er dér Axel har sin berettigelse. Vil man gøre en god handel på blå for tiden, og skal der være et godt udvalg af nogenlunde nye film, så skulle man tage et kig på Amazon.co.uks 3-for-2 udvalg. Selvom man vælger nogle af de dyrere udgivelser på listen, så slipper man tit med en 110-120,- per film, også efter dansk moms i stedet for VAT, og forsendelse. Der er vist over 350 forskellige film at vælge imellem. |
|
![]() |
|
tjodense ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Vil også lige se nærmere på de sites. Tak for de gode svar tjodense, Naiera og det gode råd fra Henrik_S.
|
|
![]() |
|
![]() |
Har lige købt tre film og sparet ca. 300kr i forhold til Stereo Studio. Så endnu en gang tak for hjælp herfra E |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |