recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Focal XS 2.1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Focal XS 2.1

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Leska Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Oktober-2009
Sted: Rødding
Status: Offline
Point: 307
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leska Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Focal XS 2.1
    Sendt: 22-Januar-2012 kl. 21:59
Hej.

Leder efter et godt højtaler system til computeren. Har kigget en del på Focal XS 2.1 systemet, da jeg i forvejen har Focal's højtalere til min hjemmebio og da Focal XS er på tilbud hos hifi-freaks, gør det jo bare endnu bedre, men er i tvivl om systemet er pengene værd.

Hvis der er nogen som har hørt systemet live og kan komme med nogle input, ville det være nice !

Vil selvfølgelig hører det inden jeg køber, men er der andre systemer i den prisklasse som er bedre ? Eller billigere for den sags skyld.

Til top
Leska Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leska Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2012 kl. 16:36
Slet ingen der har noget input til dette sæt ? Eller skal jeg istedet kigge efter nogle aktive monitors ?
Til top
jj79 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-August-2010
Sted: Vejen
Point: 539
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jj79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2012 kl. 11:01

Har lige købt det - og det lyder faktisk ret godt, overraskende stor lyd i de små satelitter - og synes det er lidt lækkert med indbygget lydkort - men har ikke sammenlignet det med andre systemer i prisklassen, købte det impulsivt da jeg så tilbudetLOL

Til top
Leska Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leska Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2012 kl. 16:25
Det lyder sku godt. Så tror jeg at jeg vil forbi Hifi-freaks lokaler og hører det selv. Ville bare ikke gøre alt for meget ud af det, hvis folk sagde at sættet var noget skrammel.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu