|
MacBook øv |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du talt med Apple om det? ved godt garantien er udløbet, men det behøver nødvendigvis ikke være at du vil blive afvist, det er da et forsøg vær. Har selv en ældre Power PC G5 Quad Core som er vandkølet, den havde jeg problemer med da den blev form varm på den ene processor, begge processor og kort samt hele vandkølingen blev udskiftede uden beregning, og her var maskinen 4 år gammel.
Se dette link i øvrigt: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1150145 Redigeret af Potter - 26-Januar-2012 kl. 14:56 |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
Poplic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 367 |
Min bror har faktisk oplevet noget lignende. Det var netop batteriet, der var hævet op på hans MacBook Pro. Jeg mener han ringede til Apple support, der bad ham pille batteriet ud af maskinen inden det ødelagde noget og så byttede de batteriet ud u/b.
Min kollega har også lige fået ombyttet en 6 år gammel iPod pga. problemer med batteriet, så måske der er noget at hente ved at kontakte Apple?
|
|
Pioneer PDP436FDE & PDPLX5090H
Onkyo TX-SR705 Harbo SUB10 & 5 x SAT10 PS2 - PS3 QNAP-TS 439 Pro AppleTV Zaptor |
|
![]() |
|
Oakie ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 273 |
Havde en 2 år gammel macbook pro..
Batteriet gik sig en tur, som nok var det, som ødelagede motherboard og harddisk. En tur til apple "care". 6000 kr senere fik jeg den igen ![]() Oakie
|
|
![]() |
|
daniel_p ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-September-2010 Status: Offline Point: 5 |
Har haft fat i både forsikring og Apple support i dag. Ingen af dem ser umiddelbart ud til at ville hjælpe.
Forsikringen dækkede kun, hvis der var overgang i strømmen, men tilbød en tillægsforsikring, som sjovt nok dækkede alle andre skader på PC'er etc. Apple mente, som flere også har gættet på her, at det er batteriet, der er brændt sammen. De mente på den anden side heller ikke, at de skulle reparere den, da man ikke kunne forvente, at en bærbar nødvendigvis holdt mere end tre år (!), hvilket var grunden til, at man max. kunne tegne en 3-års forsikring. Det lyder pænt sort i mine ører... Prøver at tage fat i Apple igen...
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Det var ikke længe. Mine computere herhjemme (godtnok ikke bærbare) er bare noget billigt skrammel, men dem er der 3 års garanti på.... Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |