|
Død computer efter "mild" overclock. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Er det den grønne eller sorte, der mangler? Jeg kan ikke lige huske, hvad der sidder hvor. Hvis det er den sorte (jord), kan du bare bruge en anden af de sorte til at lave kortslutningen med. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Lugten af afbrændt elektronik "damper ikke af"! Du vil altid kunne lugte afsvende komponenter. Det kan så godt være at du skal have næsen ned/ind i PC'en - 5 til 10 cm. afstand... M.v.h.
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5310 |
|
Links til PSU stikforbindelser
20 pin:
24 pin:
Mvh JørgenT
|
||
![]() |
||
Scarmoose ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-August-2011 Status: Offline Point: 20 |
|
Jeg kan altså ikke lugte så meget, men uanset hvad jeg prøver kan jeg ikke få liv i strømforsyningen.
Er der noget specielt der skal bruges til at kortslutte? Jeg har bare brugt en metal papirklips |
||
![]() |
||
Darknezs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2006 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 332 |
|
En papirclips er fin
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |