recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Asus bærbar Eee PC - god?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAsus bærbar Eee PC - god?

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Nicoleif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 987
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2011 kl. 08:51
Oprindeligt skrevet af abacus abacus skrev:

Har lige leget et par dage med en Asus Eee 1215b, den er helt fin, god skærm og rimeligt godt tastatur.
Har bare sat den op med avast antivirus, ccleaner, Open office, Vlc, mailprogram og Skype.
Det var til en der var træt af at slæbe på sin gamle bærbare, der vejede en halv ton.
Hun havde lånt min lille eee 10 tommer, men syntes skærmen var for lille. de 12,1 tomme skærm på 1215 var helt tilfredsstillende til hendes brug.
Nettesurf, bank, Skype, lidt skrivearbejde og e-mails.
Jeg vil da anbefale den ud fra ønsket.
MVH
Niels

Jeg har haft Asus 1215 i et års tid og den fungerer superfint til rigtig meget. Kan afspille hd (vist også 1080p) og kommer først til kort ved kraftig multitasking og grafiske opgaven. Kan klart anbefales!
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7912
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2011 kl. 08:53
Hej. Halen på historien er at jeg har bestilt en Asus Eee PC 1215B, sølvfarvet hos Komplett + lidt diverse, såsom USB-hukommelse, mus og taske - besluttede mig efter mange overvejelser for en Dicota Smartskin. Den er ikke for stor og voldsom, forholdsvist lille og let så den kan være i skoletasken (vil jeg tro), men har også håndtag, så man kan bære den på den måde også. Alternativet var en sleeve, der kun er en sleeve uden hank, eller en mere normal taske til bærbar computer.

Jeg glæder mig til at få computeren og installere den. Altid spændende at se en ny computer og opleve hvordan den fungerer. Jeg glæder mig også til at se hende når hun får gaven. Selvom hun ønsker sig det, tror jeg ikke hun regner med det. Hehehehehe...  Wink Sidste gang, da jeg gav hende et kamera, var hun helt overvældet og grædefærdig... Men jeg synes en studie computer er en god gave, når de har gennemført high school og begyndt på videregående uddannelse.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2011 kl. 09:28
Hej.

Fik computeren Asus Eee PC 1215B i går. Den er altså bare lækker! Og så kunne man godt frygte at strømforsyningen ville være uforholdsmæssigt stor og tung i forhold til computeren. Men nej - strømforsyningen er mindre end min mus... Glæder mig til at installere den her i weekenden og se hvordan den er når den er tændt. Smile

Thorvald.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6683
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2011 kl. 20:20
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Hej.

Fik computeren Asus Eee PC 1215B i går. Den er altså bare lækker! Og så kunne man godt frygte at strømforsyningen ville være uforholdsmæssigt stor og tung i forhold til computeren. Men nej - strømforsyningen er mindre end min mus... Glæder mig til at installere den her i weekenden og se hvordan den er når den er tændt. Smile

Kan det ikke tænkes at pigen, som skal have computeren, hellere vil have en helt ny, hvor hun selv bestemmer, hvad der skal installeres?

Venlig hilsen
KB
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2011 kl. 20:32
Det kan hun ikke finde ud af. Det vil hun hellere have mig til, er jeg 110% sikker på. Så det er bedre at jeg har installeret den, med i hvert fald de basale programmer samt "Teamviewer" så hun kan få mig til at hjælpe med hende med noget, hvis hun får behov for det - selv hvis jeg er i Danmark. Hun kender ikke så meget til at bruge computer - eller i hvert fald til at installere programmer.

Thorvald.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu