|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
![]() Sendt: 08-November-2011 kl. 19:44 |
Min mor har lige haft indbrug og fik snuppet hende bærbare. Jeg har lovet at finde en ny til hende, men det er mange år siden jeg vidste hvilken bærbare der gav den bedste kvalitet.
Her er lige et par lede tråde. -Budget op til 5000 kr -Helst/max 15 tommer skærm -Hun benytter den til tekstbehandling og mail, så den har ikke behov for de store muskler på videodelen. -Lang batteritid -Gerne en letvægter -Mindst 3 usb porte håber på hurtig hjælp da hun er lidt utålmodig.
![]() |
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
Det kan anbefales at kigge på Asus. God kvalitet og fine computere og generelt gode priser. En letvægter på 15" er lidt vanskeligt, med mindre du specificerer letvægter. (Under 3 kg, under 2 kg eller?).
Her er et par gode muligheder: - Asus A42JV-VX089V. - Asus X53E-SX1037V. - Asus X53E-SX956V. Samme som ovenover, bare en anden farve.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
![]() |
tak
jeg kan se at asus x53 modellerne også sælges med amd processor. De er jo billigere, men mister man noget ydelse/batteritid?
Redigeret af slumbert - 09-November-2011 kl. 19:24 |
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
![]() |
Ville klart vælge een med intel , syntes dem med AMD er for sløve...
|
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |