recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BF3 problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBF3 problemer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
B66129 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 84
Direkte link til dette indlæg Emne: BF3 problemer
    Sendt: 11-November-2011 kl. 13:19
Hej hej

Købte BF3 her forleden og så frem til at få spillet lidt, men ak, når jeg starter spillet vises der ikke startfilm eller hvem der har lavet spillet, her skal jeg minimere billedet og forstørre det igen.

Når jeg så bruger musen og trykker på options feks blinker skærmen en 4-6 gange hvor jeg kan se min windows baggrund og spillet, når så billedet er "tilbage" i spillet er min mus ude af sync så at sige, jeg kan ikke bruge den indtil jeg så minimerer billedet og forstørre det igen, hvorefter vi er tilbage til at når jeg så trykker på en knap på musen så blinker billedet og back to square one. Musen er ude af sync og jeg skal minimere og forstørre før jeg kan bruge musen en enkelt gang før det hele starter forfra igen med blinken.

Jeg kører det på en HP Pavilion G7 1115, absolut ikke optimalt, men den burde kunne trække spillet på medium settings. Den er med en gang sharen videoram. Selve grafikkortet er et AMD Radeon HD 6470M Grafik 1GB GDDR3 og Intel HD Graphics. Jeg har lige smidt 4 gb ram mere i maskinen så der er 8 gb i alt. Windows 7 home primium 64 bit. Jeg kan umiddelbart ikke opdaterer mine drivers da det er "custom" made via HP så om jeg har de nyeste (27/05-2011 er udgivelses datoen) ved jeg ikke.

Er der ngoet jeg har overset for jeg løber hovedet imod en mur i øjeblikket og diverse fora og hjemmesider kan ikke hjælpe mig.

Kan i ?

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu