recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er dette en falsk e-mail??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEr dette en falsk e-mail??

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2011 kl. 17:26
Jeg får også jævnligt ovenstående mail - hvis du kigger på link-adressen, kan du se at den ikke har noget med visa at gøre.

Jeg vil heller ikke anbefale at besøge disse websites - slet ikke via de givne links, da det kan være en "bekræftelse" af eksistensen af email-adressen, hvilket betyder at den bliver mere værd i forhold til junk-email. Derudover er det jo også muligt at sådanne sites forsøger at udnytte evt. browser-svagheder eller lignende - hvorfor spilde tiden med unødvendig risiko?

Jeg håber aldrig at Visa kommer til at sende mig en rigtig email - jeg vil nok aldrig nå at læse den...
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-September-2007
Sted: Denmark
Point: 1078
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2011 kl. 17:56
Det er 100% sikkert at den er falsk.

Jeg har også fået den, men jeg har aldrig haft et Visa-kort !
Og den er udsendt til:  undisclosed-recipients:  altså en lang liste af e-mail adresser og ikke specifik til mig.
Og det site du skal registrer dit nye password på er:
- altså i Canada!

Min gik da også direkte i spamfiltret.
mvh Infinity
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2011 kl. 12:08
Hvis afsenderen af spam-mailen har været lidt fiks ved udsendelsen af mailen, så har han sørget for, at linket du følger indeholder en verifikation af den email den er sendt til, så du samtidigt bekræfter, at email-adressen rent faktisk er i brug. Så er der åbnet for udsendelse af alverdens spam til en adresse, som rent faktisk er verificeret som værende aktiv.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu