|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
![]() |
Man skriver bare, hvilken løsning man har valgt. Så kan andre se at du har fundet din løsning, men tråden er stadigvæk åben, hvis andre har spørgsmål til dig og din løsning, eller andre der har samme problematik som dig og har valgt en løsning der ligner din. Klaus |
|
![]() |
|
Jabu ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2005 Status: Offline Point: 35 |
![]() |
fandt du en løsning? |
|
![]() |
|
Fiddeluns ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-September-2011 Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Har lige qnap'en til rep., men checker softwaren fra qnap og om den lever op til forventningerne, når jeg får den retur.
De andre programmer ser lovende ud, meeen de koster penge. Så ser lige hvad QNAP kan tilbyde. Peace |
|
![]() |
|
LE40F71 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 134 |
![]() |
Hej
Når du får den tilbage, skal du lægge den nye firmware på, det vil jeg foreslå. |
|
Venlig hilsen
Kenneth |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
![]() |
Og vistas egen indbyggede? (med mindre at det er en home basic) Klaus |
|
![]() |
|
LE40F71 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 134 |
![]() |
Vedr. Backup af harddisk
Når man tager backup ved hjælp af vistsa, vin7, er det ikke en komplet backup af ens harddisk. Det skal man lige huske på. |
|
Venlig hilsen
Kenneth |
|
![]() |
|
![]() |
Citat: http://www.w7h.dk/index.php/916 Den indbyggede backup service som følger med Windows 7, tilbyder både at lave
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja der kan man bare se, det vidste jeg ikke.
Lige et spørgsmål, man skal vel ikke tage 2 stk. backup for både at få ens mapper og styresystem. Man kan vel vælge en komplet backuo hvor styresystemmet og drivers, mapper og alt er indkluderet. Så man har en komplet ny installeret computer på ca. 15 min. |
|
Venlig hilsen
Kenneth |
|
![]() |
|
![]() |
Jeps.... Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |