|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() Sendt: 23-November-2011 kl. 21:08 |
Hej Jeg lurer lidt på om jeg kan smide en SSD i min maskine. Priserne ser jo efterhånden fornuftige ud ![]() Jeg er bare i tvivl om hvilken der vil være det bedste køb dvs. hvilken SSD vil passe til mit bundkort, som har SATA 3 Gbit/s kanaler. Er der rigtigt at en SATA 3 Gbit/s kanal er det samme som en SATA-2 og igen er det samme som en SATA300? Ville det være fornuftigt at smide f.eks. en Kingston SSDNow V100 Desktop 128GB i maskinen? Eller er der en bedre i vil anbefale? Bukker og takker for alle svar :) |
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
![]() |
Jeg har samme bundkort og kører med denne her
Den er jeg glad for Det er godt nok en sata3 men så er jeg klar til en evt opgradering ja til dit sata spørgsmål, det er korrekt Theilo
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
Tak for det super hurtige svar Theilo!
Vil det sige jeg uden videre kan smide en sata3 disk i maskinen, men den så kører som en sata2? Det giver jo nogle flere muligheder :)
|
|
![]() |
|
John S ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 38 |
![]() |
Yup, det gør jeg også i min.. |
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
![]() |
ja ikke nogen problemer
|
|
![]() |
|
bjrn_dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-November-2009 Sted: København Status: Offline Point: 199 |
![]() |
Du finder en virkelig god (og opdateret) købsguide her:
http://www.tomshardware.com/reviews/best-price-ssd,3070.html Og nej der er ingen større komplikationer omkring SATA-standarderne i dit tilfælde. |
|
PC-hardware nørd samt glad ejer af et Panasonic TX-P50VT60Y
|
|
![]() |
|
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
![]() |
Kører også en SATA3 SSD på SATA2 controller og det kører sagtme hurtigt!
SSD Cosair Force 3 120 GB Firmware 1.3.2 (uden blue screen of dead),
Bundkort GigaByte GA H57m USB3
|
|
mvh Infinity
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |