recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ingen lyd i centerhøjtaler ved 3.1 setup
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ingen lyd i centerhøjtaler ved 3.1 setup

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Norlund Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-August-2010
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Norlund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ingen lyd i centerhøjtaler ved 3.1 setup
    Sendt: 14-September-2014 kl. 23:22
Hej

Håber lidt i kan hjælpe med at finde ud af hvad der foresager følgende problem.
Jeg er lykkeligt ejer at et Beoplay V1 og et Beoplay S8 men undrer mig over hvorfor der er nogle programmer på TV2 og 3+ hvor min center højtaler ikke sender lyd ud men at det kun er de to satellithøjtalere på hver side af fjernsynet der udsender lyd. Kan det have noget at gøre med programmet og hvordan det er lavet eller hvad skal jeg ligge i det. Det er kun et par få programmer på disse kanaler der gør det ellers fungerer alle de andre helt fint og udsender lyden i alle højtalere inklusiv centerhøjtaleren? Håber i kan hjælpe med at få opklaret dette.
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2014 kl. 23:30
Det vil jeg også gerne vide.Er årsag til at jeg stort set aldrig bruger suyround sound til tv.
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
Norlund Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-August-2010
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Norlund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2014 kl. 09:02
Lad os håbe der er nogle der kan svare på vores spørgsmål
Til top
dpny Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juli-2013
Point: 570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dpny Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2014 kl. 09:15
Hvorfor ikke spørge hos B&O. De må da kunne fortælle jer hvad der er galt eller fortælle jer hvordan man indstiller det?

EDIT: Hvis der ikke lige er nogen der kan svare, så prøv at sende en PB til brugeren "Peter Pan". Han ved det sikkert.

Redigeret af dpny - 15-September-2014 kl. 09:28
Til top
perkjaer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Marts-2008
Sted: Ballerup
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perkjaer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2014 kl. 11:27
De skyldes at udsendelsen kun har stereo lyd, men den bliver udsendt med 5.1 lyd.

TV stationen (eller distributøren) er desværre ikke altid i stand til at konvertere stereo lyden korrekt til 5.1 lyd.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu