recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Denon 2113 4k?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Denon 2113 4k?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3792
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Denon 2113 4k?
    Sendt: 28-September-2014 kl. 08:17
Da jeg overvejer at anskaffe mig et 4k tv vil jeg lige forhøre mig hvilke muligheder eller måske mere hvilke begrænsninger jeg står med.

Jeg kan forstå Samsung UHD7505 har hvad der kræves ved 4k.

PS4 har vidst 4k pass through ikke? Så uanset skal der anskaffes en afspiller.

Hvad med lyden? - Jeg har en Denon 2113 som jeg ikke helt kan regne ud har passthrough eller hvad?

I første omgang virker det til at det vil være streaming tjenesterne der vil give os 4k. Eks fra apple tv.

Vil den så bare videre sende sit signal til receiver - til tv?
Mig bekendt har Denon 2113 IKKE HDMI 2 og stopper mine muligheder så ikke her? I såfald skal jeg have mit apple tv koblet direkte til mit tv og trække lyden fra apple tv til receicer?

Er mine antagelser rigtige eller nogen der kan belære mig:)

Til top
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Status: Offline
Point: 772
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Anderson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2014 kl. 09:53
Jo UHD7505 er et nativ 4k tv. Din receiver understøtter 4k også så det er blot hdmi fra ps4 til receiver og fra receiver til tv. Som du formentlig har det i dag.

Der er ikke 4k understøttelse på apple tv eller særlig mange media bokse end til videre. Der er heller ikke 4k netflix eller andre muligheder i ps4 end til videre.

Men Samsung tv'et har 4k netflix som app. Det er den eneste mulighed for 4k indhold lige pt.
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu