|
Min aktive HK subwoofer brummer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
David84 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-August-2014 kl. 23:15 |
Hej
Jeg har et Harman Kardon HS350 surround system, med aktiv subwoofer. Nu er subwooferen begyndt at brumme. Den brummer skiftevis højt og lavt, men man kan ikke holde ud, at have den tændt. Jeg har prøvet følgende: - At skrue helt op og ned for subwooferen, for at provokere den. - Tage sikringen ud, og sætte den i igen. - Prøvet at justere og skifte div stik, da jeg troede det var dem, som måske var beskadiget. Fandt faktisk ud af at det ikke gjorde nogen forskel, om der overhovedet var stik i eller ej. Den skal bare være tændt så brummer den. Nogen forslag til hvad det kan være, eller skal den til en doktor? Det skal siges at anlægget har været pakket ned i 2 måneder ifm flytning. Mvh David |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Til doktor. Den har sandsynligvis fået lytsygen.
Klaus |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Er der nogen kabler, eller andre elektriske apparater i umiddelbar nærhed af kabler til din Sub, det kan faktisk være det. Er der noget af det ovennævnte, så prøv at slukke for det pågældende mens du benytter din Sub. Stopper brum når du slukker for et eller andet, så har du svaret
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
martin_p ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2011 Status: Offline Point: 852 |
Mener HK døjer en del med deres subs.
Lars fra sound2vision som selv er HK forhandler, har fortalt at de gentagende viser fejl på nogle udvalgte sub modeller.
|
|
![]() |
|
David84 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
Tak for jeres svar.
Det bliver doktoren. Kender i en fin en af slagsen, beliggende omkring Stenløse 3660? Med tak |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |