recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sub til film og musik
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sub til film og musik

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
K_J Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-August-2014
Status: Offline
Point: 148
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér K_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sub til film og musik
    Sendt: 17-August-2014 kl. 17:38
Jeg har brug for hjælp til at finde en ny sub.

Min stue måler ca. 3,7x8,0m. Højttalerne står på den brede væg. dvs der er 5-6m mellem dem.
Samme væg er brudt af et hul på størrelse med en dobbelt dør i hver ende. Det ene ind til køkken og det andet til en spisestue. Jeg ved derfor ikke om stuens m2 skal regnes ud via 3,7x8 eller om de to tilstødende rum skal regnes med. Jeg er kun interesseret i lyden i selve stuen.

Jeg har selv kigget på nettet efter REL T9, S2, Velodyne SPL-800 Ultra, og Elac 2030 og 2040 men jeg ved faktisk ikke hvad jeg skal kigge efter og om jeg skal have en DSP til dem der ikke har den indbygget.

Jeg kan nok finde de fleste hos en forhandler, men problemet er at lytterum ofte meget mindre end min stue.

På Fronten har jeg et par Elac bs244.2 og sub'en skal bruges til både musik og film.

Hvad skal jeg kigge efter hvis jeg har max 10k at købe ind for?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu