|
Sub til film og musik |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
K_J ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-August-2014 Status: Offline Point: 148 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-August-2014 kl. 17:38 |
Jeg har brug for hjælp til at finde en ny sub.
Min stue måler ca. 3,7x8,0m. Højttalerne står på den brede væg. dvs der er 5-6m mellem dem. Samme væg er brudt af et hul på størrelse med en dobbelt dør i hver ende. Det ene ind til køkken og det andet til en spisestue. Jeg ved derfor ikke om stuens m2 skal regnes ud via 3,7x8 eller om de to tilstødende rum skal regnes med. Jeg er kun interesseret i lyden i selve stuen. Jeg har selv kigget på nettet efter REL T9, S2, Velodyne SPL-800 Ultra, og Elac 2030 og 2040 men jeg ved faktisk ikke hvad jeg skal kigge efter og om jeg skal have en DSP til dem der ikke har den indbygget. Jeg kan nok finde de fleste hos en forhandler, men problemet er at lytterum ofte meget mindre end min stue. På Fronten har jeg et par Elac bs244.2 og sub'en skal bruges til både musik og film. Hvad skal jeg kigge efter hvis jeg har max 10k at købe ind for? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |