recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny receiver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny receiver

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Springer_dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Oktober-2006
Sted: Skive, Denmark
Status: Offline
Point: 235
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Springer_dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny receiver
    Sendt: 21-August-2014 kl. 14:45
Konen har bestilt nyt tv bord til stuen, så derfor bliver der ikke plads til min nuværende surround receiver. 

Derfor, hvad findes der af nye receivere til 5.1 opsætning.
Det bliver udelukkende brugt til TV lyd og film.

Kravet er at den ikke må være ret dyb, omkring de 30 cm (plus ledninger)
Der skal være min 4 HDMI indgange og selvfølgelig en HDMI ud.

Hvis muligt vil jeg gerne have muligheden for 4K passthrough så jeg ikke skal skifte det hele når/hvis jeg får et 4k TV....

Jeg har ikke brug for netværk (kun hvis den kan erstatte en Popcorn Hour A-400 eller Netflix fra apple TV) eller radio, men den del er vel ikke til at slippe for?

Af højtalere har jeg et ældre sæt Jamo A 305 - A325 og center og en Sub. Stort set identisk med denne annonce http://www.dba.dk/51-hoejttalersaet-jamo-a305/id-1009356890/ - NOTE jeg har intet med annoncen at gøre.

Med tiden vil jeg gerne have skiftet højtalerne til et sæt Dali Facon LCR eller den mindre.

Subben vil min kone gerne have skiftet (den ser ikke pæn ud, og jeg får lov til at lege med nyt...)- nogen idé til en ny der?

Jeg har overvejet lidt en YAMAHA YSP-4300, som en alt i en løsning men er i tvivl om det vil lyde godt nok.

Redigeret af Springer_dk - 21-August-2014 kl. 14:46
Til top
Trisse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 307
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trisse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 15:58
Jeg følger lige med her. Har selv kigget på Pioneer VSX-S510, men vil gerne høre andres erfaringer.
mvh. Jesper
Til top
Jesper Flamand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Oktober-2008
Point: 345
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Flamand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2014 kl. 15:15
I skal være velkommen til at kigge på min nad t757. Den har i hvert fald kræfter i sig. Tænk over det
Til top
Springer_dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Oktober-2006
Sted: Skive, Denmark
Point: 235
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Springer_dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2014 kl. 14:34
Onkyo er sammen med ét andet firma de eneste jeg så vidt kan se der laver recievere med HDMI 2.0 og HDCP 2.2 - Den billigste model fra Onkyo http://www.eu.onkyo.com/en/products/tx-nr636-98893.html 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu