|
Ny receiver |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Springer_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Skive, Denmark Status: Offline Point: 235 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-August-2014 kl. 14:45 |
Konen har bestilt nyt tv bord til stuen, så derfor bliver der ikke plads til min nuværende surround receiver. Derfor, hvad findes der af nye receivere til 5.1 opsætning. Det bliver udelukkende brugt til TV lyd og film. Kravet er at den ikke må være ret dyb, omkring de 30 cm (plus ledninger) Der skal være min 4 HDMI indgange og selvfølgelig en HDMI ud. Hvis muligt vil jeg gerne have muligheden for 4K passthrough så jeg ikke skal skifte det hele når/hvis jeg får et 4k TV.... Jeg har ikke brug for netværk (kun hvis den kan erstatte en Popcorn Hour A-400 eller Netflix fra apple TV) eller radio, men den del er vel ikke til at slippe for? Af højtalere har jeg et ældre sæt Jamo A 305 - A325 og center og en Sub. Stort set identisk med denne annonce http://www.dba.dk/51-hoejttalersaet-jamo-a305/id-1009356890/ - NOTE jeg har intet med annoncen at gøre. Med tiden vil jeg gerne have skiftet højtalerne til et sæt Dali Facon LCR eller den mindre. Subben vil min kone gerne have skiftet (den ser ikke pæn ud, og jeg får lov til at lege med nyt...)- nogen idé til en ny der? Jeg har overvejet lidt en YAMAHA YSP-4300, som en alt i en løsning men er i tvivl om det vil lyde godt nok.
Redigeret af Springer_dk - 21-August-2014 kl. 14:46 |
|
![]() |
|
Trisse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg følger lige med her. Har selv kigget på Pioneer VSX-S510, men vil gerne høre andres erfaringer.
mvh. Jesper |
|
![]() |
|
Jesper Flamand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Status: Offline Point: 345 |
I skal være velkommen til at kigge på min nad t757. Den har i hvert fald kræfter i sig. Tænk over det
|
|
![]() |
|
Springer_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Skive, Denmark Status: Offline Point: 235 |
Onkyo er sammen med ét andet firma de eneste jeg så vidt kan se der laver recievere med HDMI 2.0 og HDCP 2.2 - Den billigste model fra Onkyo http://www.eu.onkyo.com/en/products/tx-nr636-98893.html
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |