recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Airplay fra iPhone til Pioneer HTP-201
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Airplay fra iPhone til Pioneer HTP-201

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 598
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Airplay fra iPhone til Pioneer HTP-201
    Sendt: 22-August-2014 kl. 10:50
Hej

Jeg vil Airplay min musik/video fra min iPhone til min Pioneer HTP-201, men den er ikke AirPlay-kompatibel.
Jeg har et Apple TV, så jeg tænker at smide et digital optisk kabel fra Apple TV til HTP-201, så der kommer lyd den vej igennem - men findes der en bedre løsning end dette??

Det kræver så at jeg har Apple TV tændt.

På forhånd tak.

Redigeret af Casper - 22-August-2014 kl. 10:51
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2014 kl. 11:19
Vil mene at det er den rigtige løsning, ja .. Omvendt kan man sige at Apple TV bruger absurd lidt strøm ved standby(når der ikke vises film), så det vil klart være den billigste måde at gøre det på :)
Til top
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2006
Point: 606
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2014 kl. 12:06
Apple tv tænder automatisk når du airplayer til det, så det bruger minimalt strøm
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Point: 598
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2014 kl. 12:17
Ja og Apple TV slukker jo selv når det ikke bliver brugt, så jeg skal nok bare købe sådan et optisk kabel, og så få tilsluttet det.

Jeg siger tak for hurtigt svar Thumbs Up
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu