|
TVlyd -> Receiver -> Højttaler |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
E100 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2013 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 255 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
link til manual (så vi snakker om den samme) http://redirect.onkyousa.com/redirect_service.cfm? på side 51 står der noget om hdmi opsætning, jeg ved godt det ikke er det du bruger men den har en prioriterings rækkefølge og dine optiske er priv.3 prøv at gennemgå hdmi og de andre indput's og sørg for TV står til ----- i dem, så det kun er under digital indput du har tilknyttet OPT2
|
||
![]() |
||
E100 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2013 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 255 |
|
![]() |
||
![]() |
||
qweM ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 80 |
|
Igen tak for hjælpen. Det virkede desværre heller ikke ![]() ![]() ![]() ![]() Jeg har også testet, at det optiske kabel virker. Har jeg forstået det rigtigt således, at jeg skal gøre som ovenstående, og derefter trykke på min tv-fjernbetjening og ellers vælge kanal (dvs. ikke under HDMI), hvorefter lyden burde komme ud via den optiske? |
||
![]() |
||
|
Det du gør ser rigtigt ud. Det burde bare været at vælge tv/tape på recieveren og tænde tvet.
Hvis du kikker på enden af det optiske kabel fra tvet, lyser det rødt når tvet er tændt (som en svag lysdiode) hvis ikke er det noget i tvets opsætning - hvilken tv model bruger du ? Har du en cdafspiller eller ligende med optisk ud som du kan prøve i recieveren ? |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Der må stå i manualen hvilke numre dine optiske IN har, hvis ikke det står på selve recieveren. Du kan naturligvis kun vælge et nr der er tilknyttet det aktuelle optisk IN
Den valgte source skal også vælges på fj.btj. Før der er hul igennem Redigeret af Kampus - 31-Juli-2014 kl. 16:43 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |