Har prøvet den driver, på den ene og den anden måde, mon jeg fejler et sted i win7? for kan ikke få den til at virke..
Har googlet hele dagen igår efter en driver til kortet, men det virker som alle er work-a-rounds (nogle dateret en ca. 2år tilbage), det kunne jeg ikke få til at virke og vil helst heller ikke til at sætte mig for dyybt ind i noget som kun er "halvt" godt..
Har prøvet div. opsætninger af lyd inde i kontrolpanel, men ved ikke om der er nogle ting jeg har misset..
Når jeg spiller på pcen, bla. The elder scrolls - Skyrim & Battlefield 3 er der ingen 5.1 el. 7.1 lyd på receiverens display, kun 2 kanaler bliver vist og så sætter jeg receiveren til DTS NEO:6 for at få snurrerundt lyd, men det er ikke rigtigt tilfredsstillende, der må da være en let måde at få DD el. DTS lydspor på. I "opstart" på BF3 står der også et logo med Dolby Digital. (går udfra der så menes min. 5.1 lydspor..) ?
Mvh.