|
Træt af kabler, hvad gør man? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Med Sonos skal du være OBS på, at den kun æder Dolby 5.1 signaler. De fleste TV tillader ikke at der videresendes 5.1 hvis inputkilden er HDMI, så det betyder, at signalet downmixes til 2.0 PCM. Hvis du vil omgå det, så skal du bruge en SPDIF-switch og sikre dig, at ingen enheder smider et DTS signal ud. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Klaus, som sagt, så bliver det lavet den dag jeg får bygget mit eget hus op fra bunden. Jeg kan ikke foretage sådanne indgreb som du foreslår, da jeg/vi kun sidder i en stor lejebolig.
Torben: Jeg tror nu heller ikke at Sonos 5.1 bliver den aktuelle løsning, det er bare nemt. Men det er for dyrt i forhold til hvad jeg ellers kan få synes jeg. Så skal kablerne bare laves ordentligt når den tid kommer for alvor. |
|
|
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
Redigeret af Iron Man - 05-August-2014 kl. 15:01 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Har du spurgt udlejer? Jeg kan ikke se nogen hindring, bare det bliver ordentligt lavet. Klaus |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Tror sgu ikke en udlejer er enig i, at det er en god ide.
Dernæst ville et billede hjælpe en del:-). Jeg havde i mit tidligere fræset alle ledninger ind, men tror ikke det sker igen under nye hus. Som der skrives så forpligter det en hel del.. Har du stander højtalere eks, så kan de fleste gemme en ledning ift til fronterne. Jeg har en lidte løbende ovenpå mit fodpanel hvor jeg kan gemme diverse ledninger, inkl dem det kommer løbende fra baghøjtalerne. Disse havde jeg limet fast ovenpå fodlisten, da jeg boede til leje. En hvid ledning på en hvid væg og hvide fodlister og tæt på usynlig.. Boscom laver nogle fede men dyre kabel kanaler i diverse bredder.. Syntes selv de er så fint udformet at de nærmest bliver tilbehør fremfor en bakke til at skjule.. |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Det var så bosscom de hed:-)
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Flad højttaler kabel du kan male over,
Lav en Google søgning på: "flat speaker cable to paint over" se billed søgning
|
|
![]() |
|
Enerneslo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
Hvad med lidt kabelkanal?
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Prøv at læse OP's første indlæg...
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Hvis man reetablerer væggen, hvor tomrørerne ender, kan udlejer da være bedøvende ligeglad. Ja, jeg har spenderet en stor del af mit voksenliv i lejede boliger/lejligheder. Spørger man pænt, får man sjældent nej. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |