recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af nyt surround system - eksperter søges!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af nyt surround system - eksperter søges!

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Ehlz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Januar-2012
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ehlz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2014 kl. 22:01
Der er jeg altså uenig Klaus. Efter min vurdering leverer X4000 rigeligt med power til at tilfredsstille det nævnte setup. Bevares man kan da helt sikkert få andre og måske bedre receivere til formålet, men X4000 er efter min vurdering langt rigeligt. Men igen, hop ned i HFK og hør setuppet, så kan køber jo selv vurdere om det er tilstrækkeligt til hans behov.

/Ehlz
Til top
Leviathan.jk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2009
Sted: Købrnhavn
Status: Offline
Point: 823
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leviathan.jk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2014 kl. 09:54
Ja setuppet skal testes på den nævnte Denon, men setuppet skal også testes på en forstærker med mere power for at høre forskellen. Ellers giver det ikke rigtig mening.
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu