|
Køb af nyt surround system - eksperter søges! |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Ehlz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er jeg altså uenig Klaus. Efter min vurdering leverer X4000 rigeligt med power til at tilfredsstille det nævnte setup. Bevares man kan da helt sikkert få andre og måske bedre receivere til formålet, men X4000 er efter min vurdering langt rigeligt. Men igen, hop ned i HFK og hør setuppet, så kan køber jo selv vurdere om det er tilstrækkeligt til hans behov.
/Ehlz
|
|
![]() |
|
Leviathan.jk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja setuppet skal testes på den nævnte Denon, men setuppet skal også testes på en forstærker med mere power for at høre forskellen. Ellers giver det ikke rigtig mening.
|
|
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |