|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fjutte ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 79 |
![]() Sendt: 19-August-2011 kl. 22:45 |
Står og overvejer at købe en br brænder. Er der nogle der kan komme med et godt forslag til en rimlig pris og er der noget jeg skal holde øje med når jeg vælger bd brænder. Det skal være en intern brænder
Redigeret af Lars - 21-August-2011 kl. 11:37 |
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1219 |
![]() |
Har selv haft et par stykker, førtst en Pioneer der holdt et 1 års tid så begyndte den at lave fejlbrændinger :-( så købte jeg denne her Plextor: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid=4320317 den brænder alt hvad jeg har smidt i den og ikke lavet en eneste fejl :-)
|
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
|
fjutte ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 79 |
![]() |
Så er den bestilt, så nu venter jeg spændt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |