|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() Sendt: 23-August-2011 kl. 15:33 |
Jeg søger lidt noget Cloud til mine billeder & musik, hvad er jeres erfaringer og hvad er "godt"?
Jeg brunger Win7, iPhone & NAS/synology107+ hvis det kan hjælpe til lidt forslag?
Tak...
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Er denne en mulighed.? http://gratisupload.dk/
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Ja så vil den ikke kunne bruges, i hvert fald hvad musikken angår, i følge deres betingelser for brug af tjenesten.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
TDC har nogle muligheder, deres Homedisk f.eks....
Det er en NAS enhed på 500 gbyte med backup i "skyen".
Jeg har brugt deres webdisk, hvor de stiller 5 gbyte til rådighed..
Det er egentlig meget let at bruge, det passer sig selv og sørger for løbende backup.
Ved ikke om produktet stadig eksisterer, der bliver jo løbende lavet om på udbuddet af produkter.
Hvis man har brug for mere plads, kan det tilkøbes...
Microsoft har sådant set også noget, men det er ligesom lagt an på anvendelse til deres office pakker..
Ellers er der jo en række firmaer, der kan det med backup, men det koster en del...
f.eks. Dandomain hosted disk..
Redigeret af avh - 23-August-2011 kl. 19:46 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |