|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
herognu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-April-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() Sendt: 11-September-2011 kl. 16:09 |
Hej Alle
Hvilket program skal man bruge til at redigere lydfiler med? Fx en mp3 lydfil, hvor der en masse tale, som jeg godt vil slette før musikken starter. Jeg skal kun bruge programmet til at slette passager med og ikke til at mikse osv. med, så det kan sagtens være et freware/shareware program.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
![]() |
Audacity. Klaus |
|
![]() |
|
herognu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-April-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() |
Nej hvor sjovt. Jeg har faktisk det program da jeg købte en USB-walkman til, at få en masse gamle kassettebånd overspillet til digitale lydfiler. Jeg fik det aldrig til at virke, men nu vil jeg se om det kan bruges til at redigere digitale filer.
Tak for det.
![]() |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
![]() |
Det er et gratis opensource program, så du skal måske starte med at hente den nyeste version, hvis du har haft problemer med programmet. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
![]() |
Der er kun en beta-version som er nyere. Jeg kan jo prøve den og se om det gør en forskel. Tak for tippet.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |