recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Setup mic til denon avr 3313 fra denon avr 2807
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Setup mic til denon avr 3313 fra denon avr 2807

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
David O Jensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Februar-2012
Sted: Haderslev
Status: Offline
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér David O Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Setup mic til denon avr 3313 fra denon avr 2807
    Sendt: 04-Maj-2014 kl. 20:52
Som overskriften lyder, har jeg netop fået mig en brugt men dejlig denon avr3313 receiver, dog glemte sælger at levere set-up mic med til audessy setuppet. Ved nogle om det er muligt at bruge den gamle denon avr2807 som er min gamle reciever... Sælger er naturligvis skrevet til, men som alle andre børn med nyt legetøj, er det svært at vente :)
Til top
Dichael Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juli-2013
Status: Offline
Point: 197
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dichael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2014 kl. 07:31
Mens du venter, kan du jo lave følgende eksperiment: glem rumkorrektion!

Tast blot afstanden ind på de enkelte højttalere og juster niveauet på de enkelte højttalere efter bedste evne.

Du vi nu få vished omkring den evige duskussion: skal man bruge rumkorrektion eller lade være..

Når mikrofonen så dukker op, akn du gennemføre opsætningen og sammenligne resultatet.

Mvh. Michael..
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu