|
Setup mic til denon avr 3313 fra denon avr 2807 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
David O Jensen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2012 Sted: Haderslev Status: Offline Point: 73 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Maj-2014 kl. 20:52 |
Som overskriften lyder, har jeg netop fået mig en brugt men dejlig denon avr3313 receiver, dog glemte sælger at levere set-up mic med til audessy setuppet. Ved nogle om det er muligt at bruge den gamle denon avr2807 som er min gamle reciever... Sælger er naturligvis skrevet til, men som alle andre børn med nyt legetøj, er det svært at vente :)
|
|
![]() |
|
Dichael ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2013 Status: Offline Point: 197 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mens du venter, kan du jo lave følgende eksperiment: glem rumkorrektion!
Tast blot afstanden ind på de enkelte højttalere og juster niveauet på de enkelte højttalere efter bedste evne. Du vi nu få vished omkring den evige duskussion: skal man bruge rumkorrektion eller lade være.. Når mikrofonen så dukker op, akn du gennemføre opsætningen og sammenligne resultatet. Mvh. Michael.. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |