|
2sub/onkyo609/audyssey calib. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
NickyJ ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2012 Status: Offline Point: 35 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Juni-2014 kl. 11:36 |
Hej derude..
Har bixet lidt med det der audyssey calib. men når den går igang finder den kun den ene sub.. syntes nemlig ikke det spiller ens ved sammen setup.. den kører den i 5.1 men det skulle vel gerne være 5.2? har kørt frem og tilbage i menuen uden at finde u a det :) Nicky |
|
NJ
|
|
![]() |
|
NickyJ ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2012 Status: Offline Point: 35 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
eller skal man kører 7.2 for at den kommer med
|
|
NJ
|
|
![]() |
|
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
Har du husket at fortælle den der 2 subwoofer tilsluttet?
Og de deler ikke den samme udgang vel? |
|
![]() |
|
Wish ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juni-2010 Status: Offline Point: 202 |
Så vidt jeg ved kalibrerer Onkyo 609 begge subs som en...
|
|
![]() |
|
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
Jeg må indrømme det kan jeg ikke engang husk. Heller ikke engang om min Integra gør
![]() Men jeg vil så sige det vil være lidt langt ude vis den ikke kalibrere dem én afgangen da alt andet vil være langt ude. |
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Om det er "langt ude" skal jeg lade være usagt, men Audyssey 2EQ kalibrer såvidt jeg husker slet ikke subwooferne.
|
|
![]() |
|
Det også min fejl for sidder her i solen i bilder mig selv ind at det Audyssey XT32 han bruger
![]() |
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Fra manualen: "You can connect the powered subwoofer with two SUBWOOFER PRE OUT jacks respectively. The same signal is output from each jack." Med andre ord, så burde begge subwoofere spille det samme.
|
|
![]() |
|
Forstår bare ikke det kun er den ene sub der brummer under den der
Calibrering der.. Den anden siger ikke noget.. Men der åbenbart ikke meget at stille op end at gøre det manuelt på subben |
|
NJ
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Prøv lige at kalibrer med en sub ad gangen. Hvis den ene ender ud i +10 og den anden i -10 i niveau, skal du korrigere bag på subberne, så de bliver ens i niveau. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |